Tuesday, March 25, 2025
Home » රඟසොබා

රඟසොබා

by Gayan Abeykoon
March 21, 2025 4:03 pm 0 comment

සිනමාවත් සංචා­රක කර්මා­න්ත­යත් ඔසවා තැබීම මගේ අර­මු­ණයි

‘හවුස් ෆුල්’ සිනමා නිෂ්පා­දක – මොහාන් පෙරේරා

 

බොහෝ දෙනාගේ හඳුනා ගැනීම ඔහු දේශ­පා­ල­න­ඥ­යෙකු ලෙස­ටය. කෙසේ වෙතත් ඔහු සිනමා කර්මා­න්ත­යටද අත ගසා සිටී. මේ වන විට ඔහු සිනමා පට තුනක් සඳහා නිෂ්පා­දන දාය­ක­ත්වය ලබාදී ඇත. මොහාන් පෙරේරා නම් වන මොහු නිෂ්පා­ද­නය කළ ‘හවුස් ෆුල්’ සින­මා­ප­ටය නුදු­රේ­දීම ප්‍රේක්ෂ­ක­යන් හමු­වට පැමි­ණී­මට නිය­මි­තය. මේ කතා බහ දිග­හැ­රෙන්නේ ඒ වෙනු­වෙනි.

ඔබ දේශ­පා­ල­න­ඥ­යෙක්. සින­මා­වට ඔබේ ආග­ම­නය සිදු­වන්නේ කොහො­මද ?

1998 වර්ෂයේ පටන් මම ටෙලි­ෂන් සහ රේඩි­යෝ­ව­ලට  සම්බන්ධ වෙලා කට­යුතු කළා. ඒ වගේම මාධ්‍ය ආය­තන කිහි­ප­ය­ක­ට­මත් සම්බන්ධ වෙලා හිටියා. ඒ වගේම අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩ­ල­ව­ලත් කට­යුතු කළා. ඒ වගේම මම EAP මාධ්‍ය ජාලයේ අධ්‍ය­ක්ෂ­ව­ර­යෙක් විදි­හ­ටත් වැඩ කට­යුතු කළා. චිත්‍ර­ප­ට­ව­ල­ටත් එහිදී සම්බන්ධ වුණා. විදේ­ශීය ප්‍රසංග කිහි­ප­ය­ක­ටම අපි යොමු වෙලා කට­යුතු කළා. සිරස සහ EAP මාධ්‍ය ජාලය සමඟ සම්බන්ධ වෙලා කට­යුතු කළ නිසා චිත්‍ර­පට ගැනත්, ප්‍රසංග ගැනත්, මට වඩා හොඳ දැනු­මක් වගේම ඇල්ම­කුත්, වැට­හී­ම­කුත් ඇති වුණා. ඒ වගේම සින­මාව ගැන විශේෂ උන­න්දු­වක් සහ කැමැ­ත්තක් ඇති වුණා කිවු­වොත් ඒක නිවැ­ර­දියි.

 

 ඔබ චිත්‍ර­පට නිෂ්පා­දක භූමි­කා­වට ප්‍රවිෂ්ට වන්නේ කොතැ­නින්ද ?

ඒක ඇත්ත­ටම අහ­ම්බෙන් සිදු­වුණු දෙයක්. මට ගොඩක් චිත්‍රපට අධ්‍ය­ක්ෂ­වරු චිත්‍ර­ප­ට­යක් නිෂ්පා­ද­නය කර­න්නැයි ආරා­ධනා කළා. ඔහොම ඉන්න කාලේ එක දව­සක් ඩුබායි ඉඳලා ආපු ආයෝ­ජ­කයෝ පිරි­සක්, ඉන්දි­යන් අයත් එක්ක චිත්‍ර­ප­ට­යක් නිෂ්පා­ද­නය කරන්න කැමැත්ත පළ කළා. ඒ මීට වසර දෙක­කට පමණ පෙර. මම එයට සම නිෂ්පා­ද­ක­යෙක් විදි­හට සම්බන්ධ වුණා. ඒක මහින්ද රාජ­පක්ෂ මහ­ත්ම­යාගේ ජීවන කතාව අලළා සැකැ­සූ­වක්. නමුත් ඒක කරන්න ලැබුණේ නෑ, කල් ගියා.  ඔය අතරේ තමයි, සුනිල් ටී ප්‍රනාන්දු මහ­ත්මයා, එයාගේ 75 වන චිත්‍ර­ප­ට­යට නිෂ්පා­ද­න­යෙන් සම්බන්ධ වෙන්න කියලා මා පසු­පස ඇවිත් ඇවි­ටිලි කළේ. ‘ටික් ටොක්’ කියලා අපි මේකට නම­කුත් දා ගත්තා. ප්‍රධාන භූමි­කා­වට රන්ජන් රාම­නා­ය­කව යොදා ගන්න තීර­ණය කළා. ඒත්, ඔහුගේ කාර්ය­බ­හු­ල­ත්වය චරි­ත­යට සම්බන්ධ කර­ගන්න නොහැකි වුණා.

 ඔබ සිනමා කර්මා­න්ත­යට ප්‍රවිෂ්ට වෙන්නේ ඇයි ?

මම පළ­වෙනි චිත්‍ර­ප­ටය කළේ නම් අත්දැ­කී­මක් ලබ­න්නයි. ඒ වගේම පළ­පු­රු­ද්දක් ගන්නයි. මගේ දෙවැනි චිත්‍ර­ප­ටය ‘SSS’ කියලා එකක්. ඒක ඉන්දි­යන් චිත්‍ර­ප­ට­යක්. එහි අධ්‍ය­ක්ෂ­ව­රයා ඉන්දි­යන් අයෙක්. ඔහු ජේ. ආකාශ්.

 

 ‘හවුස් ෆුල්’  ඔබේ තෙවැනි සින­මා­ප­ටය. මෙහි නිෂ්පා­දන දාය­ක­ත්වය පිළි­බ­ඳව තව­දු­ර­ටත් කතා කරමු ?

‘හවුස් ෆුල්’ සින­මා­ප­ට­යට 100% ක්ම මුදල් විය­දම් කළේ මමයි. සුනිල් ටී ප්‍රනාන්දු මහ­ත්මයා කියන්නේ, MPI මණ්ඩ­ලයේ සිටි කළ­ම­නා­කාර අධ්‍ය­ක්ෂ­ව­රයා. ඔහුට බොහෝ අත්දැ­කීම් තියෙන නිසා චිත්‍ර­ප­ටය සම්බන්ධ අනෙක් කට­යු­තු­ව­ලට ඔහු  සම්බන්ධ කර ගත්තා. නමුත් සියලු බර­පැන යෙදෙව්වේ මමයි. ‘හවුස් ෆුල් ‘ නිෂ්පා­ද­ක­ව­රයා මමයි.  තව්තිසා’ පික්චර්ස් (පුද්)සමා­ගම ඉදි­රි­පත් කිරී­මක්. අධ්‍ය­ක්ෂ­ණය කළේ ලාල් ප්‍රිය­දේව.

 

 ඔබ ‘SSS’ සහ ‘හවුස් ෆුල්’ සින­මා­පට දෙක­කට එක­වර සම්බන්ධ වුණේ  කොහො­මද ?

ඡන්ද කට­යුතු නිසා ප්‍රමාද වෙලා තිබු­ණත් ‘ටික් ටොක්’ එක තමයි ‘හවුස් ෆුල් ‘ වුණේ. ‘ හවුස් ෆුල්’  චිත්‍ර­ප­ට­යට නළු නිළි­යන් 80ක් සහ­භාගි වෙනවා. මං හිතන්නේ මේක ලංකාවේ වැඩිම පිරි­සක් රංග­න­යෙන් දායක වුණු එකම කොමඩි චිත්‍ර­ප­ටය. ප්‍රධාන ධාරාවේ නළු නිළි­යන් 22ක් ඉන්නවා. හවුස් ෆුල් ඉවර වුණාම අපි ‘sss’ වැඩ කට­යුතු නිම කරලා අගෝස්තු අන්ති­මට ප්‍රද­ර්ශ­නය කර­න්නත් අපි අද­හස් කර­ගෙන ඉන්නවා.

 

 ‘හවුස් ෆුල්’ ප්‍රධාන නළු නිළි යුවළ විදි­හට චුලක්ෂි සහ ඉසුරු තෝරා ගන්න විශේෂ හේතු­වක් තියෙ­න­වාද ?

චුල­ක්ෂිව තෝරා ගන්න පෙර කිහිප දෙනෙ­කු­ටම කතා කළා. ඉසු­රුට ගැළ­පෙන චරි­ත­යක් විදි­හට තමයි චුල­ක්ෂිව ගත්තේ. ඒ වගේම ‘හවුස් ෆුල්’ වැඩ ටික ඉක්ම­නින් කරන්න ඕන නිසා තවත් හිතන් හිටපු චරිත වෙනස් කරලා වැඩ කට­යුතු ඉක්මන් කළා.

 

 ‘හවුස් ෆුල්’ ප්‍රද­ර්ශ­න­යට විවෘත කරන්නේ කව­දාද ?

අවු­රුදු නිවා­ඩු­වත් එක්ක අප්‍රේල් 17 වැනිදා ප්‍රද­ර්ශ­නය කරන්න බලා­පො­රොත්තු වෙනවා. එහෙම නැත්නම් මැයි මස ප්‍රද­ර්ශ­නය සිදු කෙරෙ­නවා.

 

 අපි ‘SSS’ ගැන කතා කරමු ?

තිර රච­නය කළේ ඉන්දි­යානු තිර රච­ක­යන් කිහි­ප­දෙ­නෙක් එකතු වෙලා. මෙහි අධ්‍ය­ක්ෂ­ව­රයා සහ ප්‍රධාන නළුවා වන්නේ ජේ. ආකාශ්. එයා 09 වරක්ම කණ්ණඩ සහ තෙළිඟු චිත්‍ර­ප­ට­වල හොඳම නළුවා වෙලා තියෙන කෙනෙක්. එයාට ශ්‍රී ලංකාවේ චිත්‍ර­ප­ට­යක් කරන්න ඕන වෙලා තිබුණා. ඒකට අපේ නළු නිළි­යොත් සම්බන්ධ කර­ගත්තා. අසංකි, ගිහානි වීර­සිංහ, ශේෂාද්‍රි, රෂි­පබා ඇතුළු කිහිප දෙනෙක් රංග­න­යෙන් දාය­ක­ත්වය සප­ය­නවා. ඒ වගේම ඉන්දි­යානු නළු නිළි­යන් හත් දෙනෙක් සම්බ­න්ධයි. ‘SSS’ පළමු අදි­ය­රය කොළඹ ආශ්‍රි­තව රූගත කළා. ඊට පස්සේ ලංකාවේ ආක­ර්ෂ­ණීය ප්‍රදේශ කිහි­ප­යක් තෝර­ගත්තා, නුව­ර­එ­ළි­යත් ඇතු­ළත්ව. එයින් බලා­පො­රොත්තු වුණේ සිනමා කර්මා­න්ත­යට වගේම සංචා­රක කර්මා­න්ත­ය­ටත් අත­හිත දෙන්නයි. ඉන්දි­යාව, ලංකාව සහ තායි­ල­න්තය කියන රට­වල් තුනේම රූගත කිරීම් සිදු­කෙ­රෙ­නවා. තවත් දවස් පහ­ළො­වක් පමණ රූගත කිරීම් කරන්න නිය­මි­තයි.

 

 සිනමා කර්මා­න්ත­යට සම්බන්ධ වීම ගැන ඔබට යම් අද­හ­සක් ඇති ?

අපි ‘සවුත් ඒෂියා ප්‍රයි­වට් ලිමි­ටඩ් සර්වි­සස්’ කියලා පුද්ග­ලික කොම්පැ­ණි­යක් හැදුවා. ඒකේ අර­මුණ ඉන්දි­යානු චිත්‍ර­පටි ගෙන්වී­මයි. විශේ­ෂ­යෙන් දකුණු ඉන්දි­යානු චිත්‍ර­පට. ඉන්දි­යානු ආයෝ­ජ­ක­යින් මෙයට සම්බ­න්ධයි. මේක ඉන්දියා හා ශ්‍රී ලංකා ජොයින්ට් එකක්. මෙයින් අද­හස් කළේ ලංකාවේ සංචා­රක කර්මා­න්ත­යත්, සිනමා කර්මා­න්ත­යක් නඟා සිටු­වී­මයි. ඒ වගේම තව්තිසා පික්චර්ස් කියන්නේ අපේ ලංකාවේ සමා­ගම. අපි මේ හරහා ඉන්දි­යාව ඇතුළු ආසි­යානු සින­මා­පට  ගෙන්ව­නවා. ඉන්දි­යානු සින­මා­වෙන් අපට මුදල් උප­යන්න පුළු­වන්.

 

 සිනමා කර්මා­න්තයේ  ප්‍රායෝ­ගික භාවි­ත­යන් පිළි­බඳ ඔබේ අද­හස කුමක් ද ?

බොහෝ දෙනෙක් දන්නේ නෑ, මට මේ ක්ෂේත්‍ර­යට සම්බන්ධ දිගු සම්බ­න්ධ­තා­වක් හා අත්දැ­කී­මක් තියෙ­නවා කියලා. කර්මා­න්ත­යට ආව ගමන් ගොඩක් අය හිතන්නෙ අලුත් නිෂ්පා­ද­ක­යෙක් ඉන්නවා හොර කරන්න පුළු­වන් කිය­ලයි. ඉතාම කන­ගා­ටු­දා­යක තත්ත්වය තමයි, ‘හවුස් ෆුල්’ මුහු­රත් දව­සෙම එක් අයෙක් ලක්ෂ පහ­කට වැඩි මුද­ලක් වංචා කළා. හොර­කම් කළා. රූගත කිරීම් කර­න­කො­ටත්, පුළු­වන් තරම්  මුදල් ගසා කෑවා. එහෙම දරුණු විදි­හට සල්ලි අපතේ හැරියෙ නැත්නම් මේ වෙන විට හරි නම් චිත්‍ර­පටි 5ක් විතර කරන්න තිබුණා. ලංකාවේ මේ අයත් එක වැඩ කරන්න හරි අමා­රුයි. මේ අය කම්මැ­ළියි. මුදල් සම්බ­න්ධ­යෙන් නම් කට­යුතු කරන එක ඉතාම භයා­න­කයි. පුළු­වන් තරම් බලන්නේ හොර­කම් කරන්න. දියුණු වෙන්න කැමැති නෑ. මේ නිර්මා­ණය ඉතාම උසස් විදි­හට කරලා, එයින් මුදල් හම්බ කරලා ඉන් තමන්ගේ දියු­ණු­වත් එන විදි­හට වැඩ කට­යුතු කරන්න උත්සාහ කරන්නේ නැහැ. ඉතා කෙටි ක්‍රම මඟින් දව­සෙන්, දෙකෙන් මුදල් හොයා­ග­න්නයි මේ අය බලන්නේ. තාක්ෂණ ශිල්පීන් හා නිෂ්පා­ද­න­යට සම්බන්ධ අය ලෝක හොරු. මේකට ලොකු පිය­ව­රක් ගත යුතුයි. ඊට චිත්‍ර­පට සංස්ථා­වත් මැදි­හත් විය යුතුයි. විදේ­ශීය නළු නිළි­යන් චිත්‍ර­ප­ට­ය­කට සම්බ­න්ධයි නම් ඔවුන් මෙච්චර කල් කරලා තියෙන්නේ නිෂ්පා­ද­කයා බිය ගන්වලා මුදල් ගසා කෑමයි. මම මේ ගැන පොලී­සි­යට පැමි­ණිලි කළා. ඒ වගේම මෙවැනි අය අපි ඉදි­රි­යේදී කිසිම නිර්මා­ණ­ය­කට දායක කර­ගන්නේ නෑ. මෙවැනි දේවල් සිදු නොවු­ණා­නම් ඉන්දි­යානු චිත්‍ර­පට හත­රක් පමණ මේවන විටත් ඇවිත්. ක්ෂේත්‍ර­යට ඇවිත් පදම් වුණු අයගේ මේ පිළි­කාව ඔඩු දුවලා ඉව­රයි. අපි නවක, දක්ෂ හැකි­යාව ඇති, උගත් අය තෝරා ගන්නවා. විශේ­ෂ­යෙන් විශ්ව­වි­ද්‍යා­ල­වල අය සම්බන්ධ කර­ගන්න අද­හ­සක් තියෙ­නවා.  ඉන්දි­යානු අධ්‍ය­ක්ෂ­වරු ගෙනැල්ලා ඒ අයට උග­න්ව­නවා. පුහුණු කර­නවා. ඒ වගේම අපි කැමරා ආම්පන්න සියල්ල ගේනවා. නවක ශිල්පීන් සම්බන්ධ කර­ගෙන ඒ අයට වැඩි පඩි­යක් දීලා හරි හොර­කම් නොක­රන තැනකට ගේනවා.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


කපුටු කොහෝ දිව­යින පුරා

ප්‍රවීණ චිත්‍ර­පට අධ්‍යක්ෂ ආචාර්ය සෝම­රත්න දිසා­නා­යක ගේය පද රචනා කොට, තිර රච­නය සහ අධ්‍ය­ක්ෂ­ණය කළ නව­තම සංගී­ත­මය වේදිකා හා සිනමා පර්යේ­ෂ­ණා­ත්මක නිර්මා­ණය ‘කපුටු කොහෝ’ මාර්තු 27 දා සිට රිද්මා මණ්ඩලයෙන් දිව­යින පුරා සිනමා ශාලා­වල තිර­ග­ත­වීම ඇරඹේ. සහෝ­ද­ර­ත්වය, ජාතික සම­ගිය හා සහ­ජී­ව­නය මූලික කර­ග­නි­මින් නිර්මා­ණය වී ඇති මෙම චිත්‍ර­ප­ටය ජන සංගීත නාද රටා හා දේශීය නර්තන රටා­ව­ලින් සම­න්විත වේ. සාම්ප්‍ර­දා­යික වේදිකා නාට්‍යය ශෛලිය හා සිනමා තාක්ෂ­ණය සම්මි­ශ්‍ර­ණය වූ පර්යේ­ෂ­ණා­ත්මක නිර්මා­ණ­යක් ලෙස මෙය දැක්විය හැකියි.

අමන්ද්‍යා උත්පලී, හර්ෂන දිසා­නා­යක, අභි­ලාසි සන්තොස්කි, ඩිලාන් වික්‍ර­ම­සිංහ, රංගන දාය­ක­ත්වය ලබා­දෙන අතර රඳීන් රන්දිව්, සනුලි දුල්සේ­යියා, රුසිරු විදු­නිත, සමඟ සිහේලී තූර්යා ළමා රංග­න­යෙන් එක්වෙති. සංගීත අධ්‍ය­ක්ෂ­ණ­යෙන් මහා­චාර්ය සමන් පනා­පි­ටිය, නර්තන අධ්‍ය­ක්ෂ­ණ­යෙන් චන්දන වික්‍ර­ම­සිංහ, කැමරා අධ්‍ය­ක්ෂ­ණ­යෙන් විශ්වා බාල­සූ­රිය දාය­ක­වන අතර නිෂ්පා­දන කළ­ම­නා­ක­ර­ණය හා නිෂ්පා­ද­නය රේණුකා බාල­සූ­රිය ගෙනි.


ඉන්දි­යානු විචා­රක සම්මාන උලෙළේ හොඳම සහාය නළුවා

2025 ඉන්දි­යානු විචා­රක සම්මාන උලෙළේ ‘පැර­ඩ­යිස්’ චිත්‍ර­ප­ටයේ සාජන් බණ්ඩා­රගේ රංග­නය වෙනු­වෙන් හොඳම සහාය නළුවා ලෙස රංගන ශිල්පී මහේන්ද්‍ර පෙරේරා නිර්දේශ වී ඇත. ප්‍රසන්න විතා­නගේ ‘පැර­ඩ­යිස්’ සිනමා නිර්මා­ණය ඉන්දි­යානු විචා­රක සම්මාන උලෙළේ හොඳම සින­මා­ප­ටය ලෙස නිර්දේශ නාම අත­රට තේරී පත්ව ඇත.

එය ලාංකේය අධ්‍ය­ක්ෂ­ව­ර­ය­කුගේ නිර්මා­ණ­යක් ඉන්දි­යානු විචා­රක සම්මාන උලෙළේ නිර්දේශ වූ ප්‍රථම අව­ස්ථා­වයි.

හොඳම සංස්ක­ර­ණ­යට ඒ. ශ්‍රීකර් ප්‍රසාද් සහ හොඳම නිළි­යට දර්ශනා රාජේ­න්ද්‍රන් ද නිර්දේශ වී ඇත. මෙවර ඉන්දි­යානු විචා­රක සම්මාන උලෙළ 2025 මාර්තු 25 ඉන්දි­යාවේ දී පැවැ­ත්වී­මට සූදා­නම් කර ඇත.


ශේෂ රට වටේ

ඉසුරු ගුණ­ති­ලක අධ්‍ය­ක්ෂ­ණය කර නිෂ්පා­ද­නය කළ ‘ශේෂ’  මාර්තු 23 ප්‍රංශයේ පැරිස් නුව­රත් 30දා ඉතා­ලියේ මිලානෝ සහ කෝමෝ නග­ර­ව­ලත් තිර­ගත කිරී­මට කට­යුතු යොදා ඇත. චන්දන වික්‍ර­ම­සිංහ, උමාලි තිල­ක­රත්න, මල්කාන්ති ජය­සිංහ, යොහන් ජේස් ශිල්පීන් මෙම උත්සව වර්ණ­වත් කිරීම සඳහා සහ­භාගී වේ.

සංගී­තය ගයත්‍රී කේම­දාස ගෙනි. නර්තන අධ්‍ය­ක්ෂ­ණය රවි­බන්දු විද්‍යා­ප­ති­ගෙනි. කෑන්ස් වර්ල්ඩ් සිනමා තර­ගයේ හොඳම නර්ත­න­යට හිමි සම්මා­නය ඉසුරු ගුණ­ති­ලක ලබා ගෙන ඇත. ‘ශේෂ’ මල­යා­සි­යාව, අ‍ෙම­රි­කාව සහ කැන­ඩා­වේදී ඉදි­රි­යේදී තිර­ගත කිරී­මට කට­යුතු  සංවි­ධා­නය කර ඇත.


තොණ්ඩුව කර­ලි­යට

ප්‍රේම­රත්න රූප­සිං­හගේ නාට්‍ය නිර්මා­ණ­යක් වන ‘තොණ්ඩුව’ ලෝක නාට්‍ය දින­යට සම­ගා­මීව මාර්තු මස (27) වන දින සවස 6.00 ට එච්.කේ ධර්ම­දාස විද්‍යා­ලීය රංග­ශා­ලා­වේදී වේදි­කා­ගත වීමට නිය­මි­තය. චින්තක පති­රණ, සුභාෂ් සම්පත්, ටෙනි­ස­න් ග­මගේ, සමින්ද සංජීව, ආනන්ද පොල්ග­හ­වෙල ඇතුළු නළු නිලි­යන් රැසක් මේ සදහා රංග­න­යෙන් දායක වෙති. නාට්‍ය නිෂ්පා­ද­නය ඇසි දිසි කලා සංස­ද­යෙනි. මෙය ප්‍රේම­රත්න රූප­සිංහ මහ­තාට ශ්‍රව­නා­ධා­ර­යක් ලබා ගැනීම පිණිස සංවි­ධා­නය කරනු ලබ­න්නකි.

 


ලොව ප්‍රථම අග­මැ­ති­නිය ගැන වාර්තා චිත්‍ර­ප­ට­යක්

සිරි­මාවෝ බණ්ඩා­ර­නා­යක මහ­ත්මිය පිළි­බ­ඳව නිපැ­යුණු වාර්තා චිත්‍ර­ප­ට­යක් ජාත්‍ය­න්තර කාන්තා දිනය වෙනු­වෙන් තුර්කියේ ශ්‍රි ලංකා තානා­පති කාර්යා­ලය විසින් අන්කාරා සහ ඉස්තා­න්බුල් නග­ර­ව­ලදී පසු­ගි­යදා ප්‍රද­ර්ශ­නය කරන ලදි. අනෝමා රාජ­ක­රුණා මහ­ත්මිය මෙම වාර්තා චිත්‍ර­ප­ටිය අධ්‍ය­ක්ෂ­ණය කර තිබේ.  සිරි­මාවෝ මැති­නි­යගේ පෞද්ග­ලික සහ දේශ­පා­ලන ගමන මෙම වාර්තා චිත්‍ර­ප­ටය මඟින් විදහා තිබිණි.

අන්කාරා මෙට්‍රො­පො­ලි­ටන් මහ නගර සභා රඟ­හ­ලේදී සහ ඉස්තා­න්බුල්හි ඉස්තා­න්බුල් මෙඩෙ­නි­යෙට් විශ්ව විද්‍යා­ලයේ චිත්‍ර­පට ප්‍රද­ර්ශන පැවැ­ත්විණි. තුර්කි ගුවන් සේවය මේ සඳහා සත්කා­ර­ක­ත්වය ලබා දී තිබේ. මීට සිරි­මාවෝ මැති­නි­යගේ දිය­ණි­යන්, මුණු­බු­රන් සහ හිටපු රජයේ නිල­ධා­රීන් සමඟ සමීප සංවාද හරහා, මව් සහ අත්තම්මා පද­වි­වල මෙන්ම පුරෝ­ගාමී රාජ්‍ය කාන්තා­වක් ලෙස ඇගේ බොහෝ මාන­යන් ග්‍රහ­ණය කර තිබේ.


ශ්‍රීම­ත්ගෙන් ආරා­ධ­නා­වක්

‘කට­හඬ’ නිවේ­දක පාඨ­මා­ලාවේ 358 කණ්ඩා­ය­මට නවක සිසු සිසු­වි­යන් බඳවා ගැනීම දැන් ආරම්භ කොට ඇත. ගුවන් විදුලි, රූප­වා­හිනී මාධ්‍ය ක්ෂේත්‍ර­යට, ප්‍රසංග වේදි­කා­වට අදාළ නිවේ­දක කලාවේ සක­ල­විධ අංශ පිළි­බඳ න්‍යායා­ත්මක හා ප්‍රායෝ­ගික පුහු­ණු­වක් මෙතු­ළින් ලබා ගත හැකිය. පාඨ­මා­ලාවේ කාල­සී­මාව වන්නේ මාස තුනකි. මෙහෙ­ය­වනු ලබන්නේ ප්‍රවීණ මාධ්‍ය­වේදී ශ්‍රීමත් ඉන්ද්‍ර­ජිත් ලිය­නගේ විසිනි. සෙන­සු­රාදා සහ ඉරිදා පෙර­වරු 9.30 සිට පස්වරු 1.00 දක්වා කණ්ඩා­යම් දෙකක් වශ­යෙන් මිරි­හාන, නුගේ­ගොඩ සහ පිට­කෝට්ටේ යන ස්ථාන­වල පන්ති පැවැත්වේ. වයස අවු­රුදු 7 සිට 77 දක්වා සැමට විවෘත වේ. වැඩි විස්තර අධ්‍යක්ෂ කට­හඬ මාධ්‍ය කේන්ද්‍රය, 55, බුව­නෙ­කබා මාවත මිරි­හාන, නුගේ­ගොඩ ලිපි­න­යෙන් ලබා ගත හැකියි.

 

 

 


කලා ලොවට නව වෙබ් අඩ­වි­යක්

ශ්‍රී ලාංකේය කලාවේ සුවි­ශේෂී සංධි­ස්ථා­න­යක් සනි­ටු­හන් කර­මින් නිර්මා­ණය වූ www.artists.lk වෙබ් අඩ­විය සහ ජංගම යෙදුම මාර්තු මස 22 සෙන­සු­රාදා ජන­ගත වේ. මෙම ජන­ගත කිරීම සහ ප්‍රාසාං­ගික උලෙළ බණ්ඩා­ර­නා­යක අන්ත­ර්ජා­තික සම්ම­න්ත්‍රණ ශාලා­වේදී පස්වරු 2.30ට පැවැ­ත්වී­මට කට­යුතු යොදා ඇත.

 


චක්‍රා­යු­ධම් 23 දා

සචිත්‍ර රාහු­බද්ධ නාට්‍ය නිර්මා­ණ­යක් වන ‘චක්‍රා­යු­ධම්’ වේදිකා නාට්‍යය මාර්තු 23 දා දර්ශන වාර 02ක් බොරැල්ල නාමෙල් මාලිනි පුංචි තිය­ටර් හිදී වේදි­කා­ගත වේ. මෙම වේදිකා නාට්‍යය සංවි­ධා­නය කරනු ලබන්නේ ‘කර­ළිය’ විසිනි. නිශ්ශංක විජේරත්න

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You may also like

Leave a Comment

Sri Lanka’s most Trusted and Innovative media services provider

Facebook

@2025 – All Right Reserved. Designed and Developed by Lakehouse IT